Den här nyheten har passerat sitt bäst-före-datum och kan vara inaktuell.

Faktura från Trelleborgs kommun som digital post

Publicerad:

Från och med mars 2020 kan vi skicka fakturor som digital post till våra kunder som har digital brevlåda.

Har du som kund registrerat en digital brevlåda (Kivra, Min myndighetspost m.fl.) får du automatiskt fakturor från oss den vägen utan att du behöver anmäla det. Om du redan har Kivra som digital brevlåda men vill fortsätta med pappersfaktura så loggar du in och avanmäler Trelleborgs kommun som avsändare.

Du kommer att få en avisering via e-post, sms eller som pushnotis när du får digital post från oss.

Har du sedan tidigare valt e-faktura eller e-postfaktura, så finns detta leveranssätt kvar.

Mer information om digital brevlåda

Skatteverket om digital brevlåda

Min myndighetspost

Kivra

Digimail

e-Boks

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för din hjälp!