Vård och stöd

Trelleborgs kommun ger hjälp och stöd
till människor som bor här.
Kommunen kan hjälpa barn, unga,
vuxna eller en familj.

Om du eller någon du känner
mår dåligt eller behöver hjälp
kan du kontakta kommunen.

Ring kommunen på telefonnummer 0410-73 30 00.

Du kan också skicka e-post till kommunen på adressen .

Läs mer om hur du kontaktar kommunen

Stöd till äldre

Är du äldre och behöver hjälp
kan du få hjälp av kommunen.
Antingen i ditt hem
eller genom att bo på ett särskilt boende.
Läs mer om stöd till äldre

Stöd till personer med funktionsvariation

Personer med funktionsvariation
kan få hjälp och stöd av kommunen.
Läs mer om stöd till funktionsvarierade

Hjälpte informationen på den här sidan dig?